חמאסניק : News1 מחלקה ראשונה / מה עוד צריך כדי שיובהר שהמניע הוא לאומני, עם כל הרקע שלו?.

חמאסניק : News1 מחלק×" ראשונ×" / מה עוד צריך כדי שיובהר שהמניע הוא לאומני, עם כל הרקע שלו?.. אולי יש בכל ההתמודדות הזו משהו שהוא מעבר לביטחון, משהו שיכול גם להפנות אותנו פנימה. מה אתה עושה, יא חמאסניק? אמיר בוחבוט וינון מגל‏, גנץ: ‫רק שיבוא כבר איזה חמאסניק מתאבד עם טירוף בעיניים‪ ,‬רק שיבוא‬ ‫אלי ואני מפרק עליו אפוד שלם‪.‬‬ ‫אבל האמת שבתכלס לא קורה כאן כלום‪.‬חברון זה לא לבנון‪.‬‬ הרמטכל החושב פושט מדים, באתר ynet, 16 בינואר 2015.

Последние твиты от חמאסניק ביביסט حماسنيك ليكودنيك (@hamasnik). לי ולחברי לעלות למסוק ונעבור את גבול עזה. חמאסניק ממערך מנהרות הטרור שחצה לישראל נלכד. מקור הסיומת ביידיש (ולפני כן בפולנית ובאוקראינית). גם לא חמאסניק גמד עם גבות מחוברות וכאפייה.

שינוי ×
שינוי ×"מנטליות ×"חוקית כך נמנע את ×"חטיפ×" ×"×'א×" כיפ×" from www.kipa.co.il
רון בן ישי, ימי הכלניות: אתה תהיה חמאסניק ואני חייל גיבור. כל דעת הקהל מופנית אליו ובסוף תראו שעוד יזרום כסף לרצועת עזה. לי ולחברי לעלות למסוק ונעבור את גבול עזה. מה עוד צריך כדי שיובהר שהמניע הוא לאומני, עם כל הרקע שלו?. רק ביבי המלך ישחרר את не пользуетесь твиттером? המלחמה אמנם הסתיימה, לפחות לבינתיים, אבל אצל הילדים היא עדיין חיה לגמרי ונוכחת מאוד במשחקים, בשיחות וכמובן גם בחלומות. אנשי חמאס גם אינם אנשים כי אם רוצחים נתעבים שמטרתם לרצוח ולהרוס את העם והמדינה היהודית.

לא צריך להיות חמאסניק כדי לתמוך ברעיון שמוסלמים צריכים לשלוט פה שוב.

רון בן ישי, ימי הכלניות: מקור הסיומת ביידיש (ולפני כן בפולנית ובאוקראינית). בעבר היו מחזירים אותו, עכשיו מעמידים לדין, ייכנס כלא וישמש קלף מיקוח. הרמטכל החושב פושט מדים, באתר ynet, 16 בינואר 2015. הוא יצא מביתו לעבר ירושלים כשהוא חמוש בסכין, מצא אותה ביער, תקף ורצח אותה באכזריות. נכנסנו למחילות ופתאום ראיתי חמאסניק מכניס פצצה מתקתקת. ירדנו מהמסוק נכנסנו למחילות של החמאס והמפקד אמר: חמאסניק שעושה חיים על חשבוננו בבית המלון כלא אשל שפך מים רותחים על סוהר ופצע אותו בינוני. אז מה אתה עושה פה? אם רק תוציאו את הראש שלכם מאיפה שהשמש לא זורחת ותטרחו לראות מוסלמים ממטר לשם שינוי. בימים אלה מדינת ישראל בהתמודדות מול החמאס. למשל, יש עכשיו חמאסניק שחצה את הגדר. כל דעת הקהל מופנית אליו ובסוף תראו שעוד יזרום כסף לרצועת עזה.

אמיר בוחבוט וינון מגל‏, גנץ: ‫רק שיבוא כבר איזה חמאסניק מתאבד עם טירוף בעיניים‪ ,‬רק שיבוא‬ ‫אלי ואני מפרק עליו אפוד שלם‪.‬‬ ‫אבל האמת שבתכלס לא קורה כאן כלום‪.‬חברון זה לא לבנון‪.‬‬ לחסל כל יום חמאסניק בכיר עד שחרור גלעד שליט. נכנסנו למחילות ופתאום ראיתי חמאסניק מכניס פצצה מתקתקת. אמיר בוחבוט‏, תום תקופת גנץ.

צפו חמאסניק מלמ×
צפו חמאסניק מלמ×" יל×"×" לירות לע×'ר עמ×"ת צ×" ל ×"×™×"×'רות from storage.hidabroot.org
לחסל כל יום חמאסניק בכיר עד שחרור גלעד שליט. אנא אל תשתמש במילה חמאסניק. מחבל תושב סג'עייה בן 23 נעצר בעת שחצה לישראל • בחקירתו עלה: פרופ' שרון חושש מהיום שאחרי אבו מאזן, השאלה החשובה ביותר היא אם תהיינה בחירות חופשיות או כמעט חופשיות ולתחושתי אם זה יקרה החמאס עשוי לזכות במירב הקולות ואז אנחנו עלולים לקבל מועמד חמאסניק. מבחינת חמאס אין דבר יותר טוב מלהתעסק עם ישראל. אז מה אתה עושה פה? לי ולחברי לעלות למסוק ונעבור את גבול עזה. לא צריך להיות חמאסניק כדי לתמוך ברעיון שמוסלמים צריכים לשלוט פה שוב.

אתה תהיה חמאסניק ואני חייל גיבור.

חמאס בסרטון הסתה חדש, מזמין פלסטינים לפוצץ חרדי הממתין בתחנת אוטובוס עם נוסעים נוספים • צפו. אז מה אתה עושה פה? חמאסניק ממערך מנהרות הטרור שחצה לישראל נלכד. מה אתה עושה, יא חמאסניק? אם רק תוציאו את הראש שלכם מאיפה שהשמש לא זורחת ותטרחו לראות מוסלמים ממטר לשם שינוי. רק ביבי המלך ישחרר את не пользуетесь твиттером? חמאסניק מכוער, חמסניק צעיר, הטיל שלך לא יהרוס את העיר. הוא יצא מביתו לעבר ירושלים כשהוא חמוש בסכין, מצא אותה ביער, תקף ורצח אותה באכזריות. זה מישהו שבקלות יכול היה לפסוע על מסלול הדוגמנות בשבוע האופנה בפריז. בעבר היו מחזירים אותו, עכשיו מעמידים לדין, ייכנס כלא וישמש קלף מיקוח. לא צריך להיות חמאסניק כדי לתמוך ברעיון שמוסלמים צריכים לשלוט פה שוב. הרמטכל החושב פושט מדים, באתר ynet, 16 בינואר 2015. אנשי חמאס גם אינם אנשים כי אם רוצחים נתעבים שמטרתם לרצוח ולהרוס את העם והמדינה היהודית.

כי אלוקים בשמיים עלינו שומר!! רק ביבי המלך ישחרר את не пользуетесь твиттером? מבחינת חמאס אין דבר יותר טוב מלהתעסק עם ישראל. מחבל תושב סג'עייה בן 23 נעצר בעת שחצה לישראל • בחקירתו עלה: כשראיתי חמאסניק מציץ ממנהרה, הבנתי שעברנו שלב, באתר וואלה!‏, 3 באוקטובר 2014.

×'מ×
×'מ×"לך סוף ×"ש×'וע ×'מ×'צע לילי ×'מחנ×" ×"פליטים ×' ילזון ש×'×'זרת חמ ל from hamal.wcdn.co.il
הרוצח הוא תושב העיר חברון, חמאסניק, כלוא לשעבר. זה מישהו שבקלות יכול היה לפסוע על מסלול הדוגמנות בשבוע האופנה בפריז. חטיב יועמד לוועדת משמעת ויורחק ממספר משחקים בעקבות היריקה שלו לעברו של ויצמן. אז מה אתה עושה פה? לחסל כל יום חמאסניק בכיר עד שחרור גלעד שליט. ביבי יאכל תרד כדי להיות חזק. כשראיתי חמאסניק מציץ ממנהרה, הבנתי שעברנו שלב, באתר וואלה!‏, 3 באוקטובר 2014. מה עוד צריך כדי שיובהר שהמניע הוא לאומני, עם כל הרקע שלו?.

הוא יצא מביתו לעבר ירושלים כשהוא חמוש בסכין, מצא אותה ביער, תקף ורצח אותה באכזריות.

אנא אל תשתמש במילה חמאסניק. בעבר היו מחזירים אותו, עכשיו מעמידים לדין, ייכנס כלא וישמש קלף מיקוח. חמאס בסרטון הסתה חדש, מזמין פלסטינים לפוצץ חרדי הממתין בתחנת אוטובוס עם נוסעים נוספים • צפו. חמאסניק שעושה חיים על חשבוננו בבית המלון כלא אשל שפך מים רותחים על סוהר ופצע אותו בינוני. נכנסנו למחילות ופתאום ראיתי חמאסניק מכניס פצצה מתקתקת. רון בן ישי, ימי הכלניות: מה עוד צריך כדי שיובהר שהמניע הוא לאומני, עם כל הרקע שלו?. חבל על המאמץ, כדי לך לוותר! הרמטכל החושב פושט מדים, באתר ynet, 16 בינואר 2015. כשראיתי חמאסניק מציץ ממנהרה, הבנתי שעברנו שלב, באתר וואלה!‏, 3 באוקטובר 2014. מחבל תושב סג'עייה בן 23 נעצר בעת שחצה לישראל • בחקירתו עלה: בימים אלה מדינת ישראל בהתמודדות מול החמאס. מה אתה עושה, יא חמאסניק?

חמאס בסרטון הסתה חדש, מזמין פלסטינים לפוצץ חרדי הממתין בתחנת אוטובוס עם נוסעים נוספים • צפו חמאס. לחסל כל יום חמאסניק בכיר עד שחרור גלעד שליט.

Posting Komentar

0 Komentar